Objectius: Actualitzar els coneixements de evolució del professorat de nivells preuniversitaris.

Participants: Professorat de secundària i batxillerat.

Continguts: Els ponents convidats exposen temes de evolució i mantenen un debat en comú d’una hora amb els asistents.

Inscripció: del 18/04/2017 al 2/05/2017.

REALITZA LA INSCRIPCIÓ A LA JORNADA

Programa per a descarregar [PDF]

Data i lloc de realització: Dissabte 6 de maig de 2017, de 9.00 a 14.00 hores. Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic de la Universitat de València (C. Quart, 80 de València)

Coordinador: Juli Peretó Magraner. Professor del departament de bioquímica i biologia molecular de la Facultat de Ciències Biològiques de la Universitat de València.

Ponències (no disponible)