Títols Propis de Postgrau de la UV. Matricula't

Període de l'esdeveniment: De 10 de novembre de 2016 a 30 d'abril de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 46001 València Tel - (+34) 963 262 600

Descripció:

L'oferta més amplia, prop de 300 cursos de totes les àrees formatives. Són els complements perfectes per a la formació de grau per la seua qualitat i especialització. Molts d'ells, professionalitzants amb àmplia experiència pràctica que són una garantia de futur.

Destaquem la compatibilitat d'horaris i els cursos on-line que faciliten l'accés a la formació de postgrau més completa i actual.

Organitza:

ADEIT. Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València.

Contacta: informacion@adeituv.es