Per a complir les seues finalitats, la Universitat de València ofereix i es posa a la disposició de la societat, en particular de la valenciana, un servei de caràcter general, el UCIM.

Qui som?

La UCIM és un servei general universitari. Depèn funcionalment del Vicerectorat de Investigació.

Què fem?

El UCIM de la Universitat de València posa a la disposició de la comunitat universitària i de la societat una sèrie de serveis cientificotècnics que, amb caràcter general, ajuda a resoldre problemes en diferents àrees de la recerca, sanitat i indústria.