Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Èxit dels esportistes de la Càtedra Divina Pastora en la Copa d’Espanya de ciclisme adaptat

Les guanyadores de la competició nacional de ciclisme adaptat, Rosana López i Noelia Murla.

Els esportistes del ‘Hyunday Koryocar Paracycling Team’, Rosana López i Maurice Ekchard, que formen part de la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat de la Universitat de València, van collir excel·lents resultats en la primera de les proves del calendari de la Copa d’Espanya de ciclisme adaptat celebrada a Tomelloso a finals de març.

Rosana López i Noelia Murla es van fer amb el triomf en categoria femenina en tàndem, imposant-se a les parelles formades per Sara Luna i Rosa Varela (segones) i Belinda López i Nuria Pineda (terceres).

Per la seua banda, Maurice Eckhard va quedar tercer en MC2, després de finalitzar en 1:21:51, per darrere d’Oskar Garro Antxia, que amb un temps d’1:20:08, va obtindre la primera posició i Antonio García Martínez, que va ser segon.

Més d’un centenar de corredors van participar en aquesta Copa d’Espanya de ciclisme adaptat, programada en el marc de la campanya de sensibilització sobre discapacitat.

Data d'actualització: 10 de abril de 2017 13:27.