
La docència del títol, de modalitat online, es reprén després del període de Nadal, continuant amb la programació del curs, què finalitza a juny de 2022.
Continua el ritme programat de la docència del títol d'Expert/a Universitari en Igualtat, Polítiques Públiques i Drets Lingüístics, en l'organtizació i professorat del qual participa la Càtedra de Drets Lingüístics UV. Durant el període octubre 2021 - juny 2022 es tractaran els tres blocs de continguts:
- societat i llengua: igualtat lingüística;
- drets lingüístics al context espanyol;
- polítiques públiques i drets lingüístics.
L'objectiu d'aquest títol és formar a professionals del sector públic, de gabinets d'assessorament i empreses de gestió i disseny de polítiques públiques, en els aspectes teòrics i pràctics d'actuacions polítiques i jurídiques vinculades als drets lingüístics, com la formació en qüestions sociolingüístiques en el cas valencià, amb especial atenció a les relacions d'igualtat. També la formació en els drets lingüístics legalment reconeguts en el context espanyol i possibles desenvolupaments.
- Horari del curs: dissabte de 9:00 a 13:00h.
- Modalitat online.
- 12 Crèdits ECTS.
- Matrícula: 300€.
- Més informació: Telf. 96 160 30 00; informacion@adeituv.es
- Programa detallat del curs.