Resultats de la cerca112 resultats
-
Quadern de Treball 1/2024: "Claus per a la gestió de la marca a l’empesa Familiar"
Emilio Llopis Sancho (Doctor en Branding, professor de EDEM Escuela de Empresarios i soci de GLR Partners)
València , 2024. Recurs electrònicEn un entorn empresarial altament competitiu, la marca esdevé un actiu estratègic crucial per a les empreses familiars. Aquestes empreses, amb la seva rica herència i valors transmesos al llarg de les generacions, troben al branding familiar una eina poderosa per comunicar la seva identitat única i diferenciar-se de grans corporacions. Aquest tipus de branding no només connecta amb els clients que busquen autenticitat i qualitat, sinó que també enforteix el vincle emocional amb la marca, cosa que és vital per atraure i retenir talent, així com per crear una cultura corporativa sòlida. A més, una marca ben gestionada pot augmentar el valor de mercat i assegurar la sostenibilitat econòmica a...
En un entorn empresarial altament competitiu, la marca esdevé un actiu estratègic crucial per a les empreses familiars. Aquestes empreses, amb la seva rica herència i valors transmesos al llarg de les generacions, troben al branding familiar una eina poderosa per comunicar la seva identitat única i diferenciar-se de grans corporacions. Aquest tipus de branding no només connecta amb els clients que busquen autenticitat i qualitat, sinó que també enforteix el vincle emocional amb la marca, cosa que és vital per atraure i retenir talent, així com per crear una cultura corporativa sòlida. A més, una marca ben gestionada pot augmentar el valor de mercat i assegurar la sostenibilitat econòmica a llarg termini.
Llegir més Ocultar -
La importància dels equips d'alta direcció i la propietat familiar en la ambidestría: sobreviure a una crisi sent una PIME
Consuelo Dolz, María Iborra y Vicente Safón (Membres del grup d’investigació i STEER (Strategy, Top Executives, ESG and Resiliency) i col·laboradors de la Càtedra d’Empresa Familiar (CEFUV)
València , 2024. Recurs electrònicDescobreix com les Petites i mitjanes empreses (Pimes) poden enfrontar i superar les crisis econòmiques amb èxit. La nostra investigació destaca el paper vital de la ambidestría organitzativa, els equips d'alta direcció diversos i la influència de la propietat familiar en aquest procés. Explora més sobre els nostres descobriments i el seu impacte en la supervivència empresarial ací.
-
EVOLUCIÓN DE LOS NIVELES DE COMPETITIVIDAD EN LAS EMPRESAS DE LA COMUNITAT VALENCIANA (2014-2021).
Carlos Albert (Ivie y Universitat de València) Alejandro Escribá (Ivie y Universitat de València)
(2024). Informes -
PERCEPCIÓN DEL ALUMNADO UNIVERSITARIO SOBRE EL ATRACTIVO DE LAS ALTERNATIVAS LABORALES
Alejandro Escribá-Esteve (Universitat de València & Ivie) Director de la Cátedra de Empresa Familiar de la UV. María Avenza (Universitat de València) Pilar González Navarro (Universitat de València) Lucía I. Llinares Insa (Universitat de València) Esther Sánchez Peinado (Universitat de València) Jorge Villagrasa Guarch (EDEM)
(2023). LlibrePERCEPCIÓN DEL ALUMNADO UNIVERSITARIO SOBRE EL ATRACTIVO DE LAS ALTERNATIVAS LABORALES.
ISBN: 978-84-09-56898-7 -
PROGRAMA: CURSO EMPLEO Y DESARROLLO PROFESIONAL EN LA EMPRESA FAMILIAR (5ª EDICIÓN)
(2023). InformesPROGRAMA DEL CURSO EMPLEO Y DESARROLLO PROFESIONAL EN LA EMPRESA FAMILIAR (5ª EDICIÓN).
-
La reacción estratégica ante entornos hostiles: el perfil de las empresas ágiles y altamente competitivas..
(2023). Recurs electrònic(2022) Recurs electrònic
-
Informe d'Empresa Familiar 2023
STEP Project Global Consortium & KPMG Private Enterprise
(2023). Informes -
Quadern de Treball 9/2022: Governança sostenible de l'empresa familiar.
Begoña Pastor (Ángela Impact Economy)
Valencia , 2022. Recurs electrònicA través d'aquest quadern de treball analitzarem les principals claus de la governança sostenible que permetran a l'empresa familiar navegar per prendre decisions, tenint en compte les noves variables de sostenibilitat, sense perdre competitivitat, rendibilitat i enfortint els seus valors. Analitzarem el context econòmic i el protagonisme de la sostenibilitat els propers anys, la vinculació entre la sostenibilitat i el llegat de l'empresa familiar, i com introduir la perspectiva sostenible en l'estratègia i la presa de decisions.