Logo de la Universitat de València Logo Càtedra d'Empresa Familiar Logo del portal

Llista de publicacions

Resultats de la cerca112 resultats

  • Imatge representativa de la publicació

    Quadern de Treball 1/2024: "Claus per a la gestió de la marca a l’empesa Familiar"

    Emilio Llopis Sancho (Doctor en Branding, professor de EDEM Escuela de Empresarios i soci de GLR Partners)

    València , 2024. Recurs electrònic

    En un entorn empresarial altament competitiu, la marca esdevé un actiu estratègic crucial per a les empreses familiars. Aquestes empreses, amb la seva rica herència i valors transmesos al llarg de les generacions, troben al branding familiar una eina poderosa per comunicar la seva identitat única i diferenciar-se de grans corporacions. Aquest tipus de branding no només connecta amb els clients que busquen autenticitat i qualitat, sinó que també enforteix el vincle emocional amb la marca, cosa que és vital per atraure i retenir talent, així com per crear una cultura corporativa sòlida. A més, una marca ben gestionada pot augmentar el valor de mercat i assegurar la sostenibilitat econòmica a...

    En un entorn empresarial altament competitiu, la marca esdevé un actiu estratègic crucial per a les empreses familiars. Aquestes empreses, amb la seva rica herència i valors transmesos al llarg de les generacions, troben al branding familiar una eina poderosa per comunicar la seva identitat única i diferenciar-se de grans corporacions. Aquest tipus de branding no només connecta amb els clients que busquen autenticitat i qualitat, sinó que també enforteix el vincle emocional amb la marca, cosa que és vital per atraure i retenir talent, així com per crear una cultura corporativa sòlida. A més, una marca ben gestionada pot augmentar el valor de mercat i assegurar la sostenibilitat econòmica a llarg termini.

    Llegir més Ocultar
  • Imatge representativa de la publicació

    La importància dels equips d'alta direcció i la propietat familiar en la ambidestría: sobreviure a una crisi sent una PIME

    Consuelo Dolz, María Iborra y Vicente Safón (Membres del grup d’investigació i STEER (Strategy, Top Executives, ESG and Resiliency) i col·laboradors de la Càtedra d’Empresa Familiar (CEFUV)

    València , 2024. Recurs electrònic

    Descobreix com les Petites i mitjanes empreses (Pimes) poden enfrontar i superar les crisis econòmiques amb èxit. La nostra investigació destaca el paper vital de la ambidestría organitzativa, els equips d'alta direcció diversos i la influència de la propietat familiar en aquest procés. Explora més sobre els nostres descobriments i el seu impacte en la supervivència empresarial ací.

  • Imatge representativa de la publicació

    EVOLUCIÓN DE LOS NIVELES DE COMPETITIVIDAD EN LAS EMPRESAS DE LA COMUNITAT VALENCIANA (2014-2021).

    Carlos Albert (Ivie y Universitat de València) Alejandro Escribá (Ivie y Universitat de València)

    (2024). Informes

  • Imatge representativa de la publicació

    PERCEPCIÓN DEL ALUMNADO UNIVERSITARIO SOBRE EL ATRACTIVO DE LAS ALTERNATIVAS LABORALES

    Alejandro Escribá-Esteve (Universitat de València & Ivie) Director de la Cátedra de Empresa Familiar de la UV. María Avenza (Universitat de València) Pilar González Navarro (Universitat de València) Lucía I. Llinares Insa (Universitat de València) Esther Sánchez Peinado (Universitat de València) Jorge Villagrasa Guarch (EDEM)

    (2023). Llibre

    PERCEPCIÓN DEL ALUMNADO UNIVERSITARIO SOBRE EL ATRACTIVO DE LAS ALTERNATIVAS LABORALES.

    ISBN: 978-84-09-56898-7
  • PROGRAMA: CURSO EMPLEO Y DESARROLLO PROFESIONAL EN LA EMPRESA FAMILIAR (5ª EDICIÓN)

    (2023). Informes

    PROGRAMA DEL CURSO EMPLEO Y DESARROLLO PROFESIONAL EN LA EMPRESA FAMILIAR (5ª EDICIÓN).

  • Imatge representativa de la publicació

    La reacción estratégica ante entornos hostiles: el perfil de las empresas ágiles y altamente competitivas..

    (2023). Recurs electrònic

    (2022) Recurs electrònic

  • Imatge representativa de la publicació

    Informe d'Empresa Familiar 2023

    STEP Project Global Consortium & KPMG Private Enterprise

    (2023). Informes

  • Imatge representativa de la publicació

    Análisis de la posición de las mujeres en la propiedad y en el gobierno de las empresas valencianas

    (2022). Recurs electrònic

  • Imatge representativa de la publicació

    Quadern de Treball 9/2022: Governança sostenible de l'empresa familiar.

    Begoña Pastor (Ángela Impact Economy)

    Valencia , 2022. Recurs electrònic

    A través d'aquest quadern de treball analitzarem les principals claus de la governança sostenible que permetran a l'empresa familiar navegar per prendre decisions, tenint en compte les noves variables de sostenibilitat, sense perdre competitivitat, rendibilitat i enfortint els seus valors. Analitzarem el context econòmic i el protagonisme de la sostenibilitat els propers anys, la vinculació entre la sostenibilitat i el llegat de l'empresa familiar, i com introduir la perspectiva sostenible en l'estratègia i la presa de decisions.

  • GESTIÓN DE LA TRANSICIÓN EN LA EMPRESA FAMILIAR. PERSPECTIVAS DE LA GENERACIÓN SALIENTE Y ENTRANTE

    (2022). Recurs electrònic