
L’exposició d’aquesta artista feminista itinera al Centre Internacional de Gandia on es podrà visitar, del 9 de juliol al 30 d’agost, amb motiu de la 42a UEG
La Sala Tossal de la Universitat de València a Gandia acull aquest estiu l’exposició ‘Els set vels d’Inma Coll’, una proposta artística i vital de gran intensitat expressiva que reflexiona sobre l’edatisme i les formes d’invisibilització de la dona madura en la societat contemporània.
A través de pintura, art tèxtil, instal·lació i videoart, l’artista valenciana Inma Coll, una de les veus més genuïnes de l’expressionisme espanyol actual, es despulla simbòlicament de set vels que oculten realitats marginals com la midorèxia, l’estigma de l’envelliment, la crisi de la productivitat o el silenci sobre la salut mental.
Seleccionada en la III edició del programa Activa Cultura de la Universitat de València i comissariada per Alejandro Villar, aquesta exposició és també una reivindicació del museu com a espai de pensament i transformació. A Gandia, ‘Els set vels’ continua el seu recorregut, després d’haver sigut vista per primera vegada al Centre Cultural La Nau a València el passat mes d’octubre, convertint-se en escenari de resistència i revelació.
- From 9 july 2025 to 30 august 2025. Monday, tuesday, wednesday and thursday at 09:00 to 14:00.
- From 9 july 2025 to 30 august 2025. Monday, tuesday, wednesday and thursday at 16:00 to 18:00.
- From 9 july 2025 to 30 august 2025. Friday at 09:00 to 14:00.
Sala Tossal de la UV
carrer Tossal 8
Gandia (46701)
Universitat de València
Vicerectorat de Cultura i Societat UV
Fundació General UV
UVgandia.