Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

Responsable

Universitat de València Estudi General
Rectorat
Av. Blasco Ibáñez, 13
46010 València

La Universitat de València és una universitat pública que té com a funció principal la prestació d'un servei públic d'educació superior mitjançant la investigació, la docència i l'estudi.

Per donar compliment a la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, la Universitat posa a disposició dels usuaris la Seu Electrònica (d'ara endavant, la SEU). Per al funcionament correcte de la SEU, la Universitat de València disposa de fitxers i tractaments de dades personals sotmesos al que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i les seues normes de desplegament.

Fitxers declarats

La Universitat de València ha inscrit en el Registre General de Protecció de Dades de la Agència Espanyola de Protecció de Dades el fitxer «Registre d'entrada i eixida de documents», que fa referència, entre d'altres, a la Seu Electrònica.

Objecte de la política de privadesa

Aquesta política de privadesa fa referència exclusivament a la Seu Electrònica de la Universitat de València, i també als tractaments d'informació personal que hi estiguen vinculats i a les seues tasques.

Confidencialitat i seguretat

Els tractaments de dades en la SEU garanteixen els principis de secret i seguretat (confidencialitat, integritat i disponibilitat de les dades) en els termes que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999.

Drets d'oposició al tractament, l'accés, la rectificació i la cancel·lació

L'exercici d'aquests drets és personalíssim. En conseqüència:

  • El sistema d'informació de la SEU permet, mitjançant una signatura electrònica o un usuari i una contrasenya de la Universitat, que els titulars de les dades puguen accedir-hi, rectificar-les, i cancel·lar-les. La Universitat garanteix que aquestes accions es desenvolupen dins d'un protocol segur de comunicacions. Aquest accés, com també les possibles rectificacions o cancel·lacions dels usuaris, es realitzaran sota la seua exclusiva responsabilitat. Qualsevol incidència que es puga produir durant la realització de qualsevol d'aquestes accions es comunicarà a entreu@uv.es.

Quan es realitze mitjançant el correu electrònic, caldrà utilitzar un compte que proporcionarà la Universitat.

  • Es podrà fer mitjançant un escrit que cal presentar davant de qualsevol oficina de registre d'entrada de documents de la Universitat o mitjançant un correu certificat.

En qualsevol cas, la sol·licitud haurà d'incloure:

  • Nom i cognoms de la persona interessada
  • Fotocòpia del document nacional d'identitat de la persona interessada o del document oficial equivalent
  • Identificació, si escau, de la persona representant i també el document acreditatiu de la representació
  • Petició en què es concreta la sol·licitud
  • Domicili a l'efecte de notificacions, amb data i signatura de la persona sol·licitant
  • Documents acreditatius de la petició que formula (si escau)
  • Aquests drets es podran exercir davant la Seu Electrònica de la Universitat de València, carrer d'Amadeu de Savoia, 4, 46010 València

Ús de la SEU

La SEU permet la navegació anònima. Les dades tècniques que genera la navegació no són objecte de tractament amb la finalitat de revelar informació personal.

Els processos de captació de dades personals compleixen amb els requisits d'informació i consentiment que estableixen els articles 5 i 6 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Dades sobre menors o incapacitats

Aquest web no té com a objecte la prestació de serveis a menors d'edat ni la captació de les seues dades.

Si un usuari es trobara legalment incapacitat en virtut de resolució judicial que obligue a comptar amb el consentiment dels seus tutors legals per al tractament de la seua informació personal, aquest fet s'haurà de posar en coneixement i caldrà aportar-hi l'autorització escaient.

Tractaments de dades en els formularis

La SEU disposa de formularis i bústies per a la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions. Les dades incloses en aquests formularis s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València amb la finalitat de complir les normes de dret administratiu i d'administració electrònica.

Tractaments de dades en «Incidències i dubtes»

La SEU disposa d'una bústia per a plantejar sol·licituds d'informació, reclamacions i suggeriments, d'acord amb el que disposa l'article 10.3 de la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Les dades sobre l'adreça de correu electrònic i qualsevol altra dada que s'incloga en el text del missatge s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València. Aquestes dades només es conservaran i es tractaran durant el període de temps indispensable per a la gestió de la sol·licitud. L'usuari que remet la petició sempre podrà exercir els seus drets d'acord amb el que s'assenyala en el paràgraf núm. 5 sobre «Drets d'oposició al tractament, l'accés, la rectificació i la cancel·lació», tot i que si demana la cancel·lació de les seues dades, no podrem atendre la sol·licitud pel que fa a altres dades que hi estiguen vinculades.