La tramitació electrònica de procediments té a veure amb la relació de procediments i serveis que es poden tramitar de manera electrònica.
S'han agrupat i classificat per tal de facilitar al màxim l'accés.
Al principi, aquest primer nivell de classificació coincideix amb els diferents perfils existents en la Universitat: estudiants, personal docent i investigador (PDI), personal d'administració i serveis (PAS), usuaris externs. Els tràmits, per tant, es classifiquen en funció del col·lectiu al qual van dirigits.
L'accés als tràmits pot fer-se de dues formes:
- A partir de les classificacions existents, de moment, per perfil:
• Totes les sol·licituds: es mostra el catàleg de tots els tràmits.
• Sol·licituds PDI: tràmits dirigits al col·lectiu de professors i investigadors.
• Sol·licituds PAS: tràmits dirigits al col·lectiu de personal d'administració i serveis.
• Sol·licituds estudiants: tràmits dirigits al col·lectiu d'alumnes.
• Usuaris externs: tràmits no dirigits a cap col·lectiu pertanyent a la UV.
Per a accedir a una classificació hem de prémer sobre els diferents perfils. Dins de cada classificació es poden obrir més sub-classificacions.
- Establint filtres o realitzant una cerca Accés a partir de paraules clau:
S'introdueix la paraula o part de paraula que volem trobar i premem sobre la lupa. El resultat serà tots aquells tràmits que contenen la cadena de text que hem introduït.
Accés a partir d'un filtre: prement el botó podrem filtrar els tràmits per l'estat del tràmit (obert o tancat), pel tipus de tramitació (electrònica o presencial) i pel nivell d'accés exigit per a realitzar el tràmit.
Existeix una possibilitat de cerca avançada. Consisteix a prémer el botó de lupa sense posar cap caràcter en el camp de cerca. Accedim a la següent pantalla en la qual podem combinar un text de cerca del tràmit, posar estat, posar un nivell d'accés, fixar que la cerca ha de ser exacta, etc.