Logo de la Universitat de València Logo Mavi Mestre, candidata a rectora 2022 Logo del portal

95 
Establir una comunicació més eficaç i eficient que permeta visibilitzar la identitat de la nostra Universitat, les seues activitats, estructures i persones. 
Cal fer un replantejament i integració de recursos comunicatius, establint criteris, principis i procediments, tant per al treball al si de la Universitat com amb els nombrosos agents externs que presten serveis de suport a la comunicació. Per fer-ho possible implementarem nous formats comunicatius i establirem acords de col·laboració amb els principals operadors dels mitjans de comunicació.

 

96Obrir noves finestres i plataformes de comunicació. En un ecosistema comunicatiu canviant la innovació és clau per fer una comunicació eficaç. Junt al desenvolupament de nous formats comunicatius desenvoluparem noves eines comunicatives, i actualitzarem les existents, per tal d’aconseguir una comunicació més eficaç i segmentada.

 

97Integrar els recursos comunicatius per posar-los a disposició de les estructures i persones de la Universitat de València, aconseguint una major eficàcia i eficiència. En una universitat diversa com la nostra és clau que totes les persones i estructures tinguen accés als recursos comunicatius per aconseguir visibilitzar les seus activitats. Per això proposem un treball de comunicació més coordinat, optimitzant l’ús dels recursos de què disposa la Universitat.