DIGIMK.COM com a grup d'investigació de la UVEG, desenvolupa activitats en línia amb la innovació metodològica i temàtica d'estudi en Màrqueting digital amb especial èmfasi en la comunicació, tractant de realitzar una contribució al cos teòric del màrqueting.
Els treballs del grup descobreixen nous gaps d'investigació motivats pel creixent procés de digitalització de màrqueting i comunicació, l'apoderament dels consumidors en les comunicacions de màrqueting, sota el denominat User Generated Content, UGC, i el processament d'informació en el nou entorn, que configura les seues principals línies d'investigació. Els sectors d'anàlisis prioritàries es relacionen amb turisme i gran consum.
L'experiència de DIGIMK.COM com a grup d'investigació de la UVEG, desenvolupa la seua consolidació com a equip, és avalada per la participació dels seus membres en diferents projectes d'I+D finançats en convocatòries públiques així com de contractes I+D d'especial rellevància amb Empreses i/o Administracions, La qualitat de la investigació i la importància dels resultats del grup, es constata en les seues múltiples contribucions a congressos (més de 200) i les investigacions que han sigut publicades en revistes internacionals, moltes d'elles recollides en el JCR, en les bases de dades ISI, en el SJR o en bases de dades com ABI INFORM, EMERALD Reviews.
El coordinador del grup és el Dr. Bigne, Catedràtic d'Universitat amb 4 sexennis recuits pel CNEAI i ha liderat diversos projectes sobre comunicacions digitals en xarxes socials, sent un d'ells del Pla Nacional d'I+D (2015-2017), ha dirigit 20 tesis doctorals i 90 publicacions indexades i 120 en congressos nacionals i internacionals. És editor de dues revistes European Journal of Management and Business Economics i Revista d'Anàlisi Turística. Pertany a una desena de consells editorials de revistes.
- Coneixement avançat del màrqueting i la comunicació digital, amb especial èmfasi en el sector turisme.
- Destinacions turístiques i màrqueting turístic
Estudi de les emocions i la seua interacció amb estímuls cognitius i processament de la informació de destins, agents i usuaris. Amb especial èmfasi en la responsabilitat social corporativa.
- Contingut generat per l'usuari
Anàlisi de la comunicació generada per l'usuari en l'àmbit digital: en línia reviews, mitjà social, blogs, amb especial èmfasi en turisme.
- Metodologies avançades d'investigació de mercats
Abarca micromining data sobre la base de tècniques neurofisiològiques com el eye tracking, face reader, EEG, GSR; i data and text mining: en base a ANN i sentiment analysis.
- Comunicació de màrqueting
Estudi de l'eficàcia d'eines de publicitat, promoció de vendes, patrocini i mitjà social. Anàlisi del customer journey en l'entorn multicanal i multidispositiu.
- BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- ANDREU SIMO, MARIA LUISA
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- Responsables de Gestio Academica
- Coordinador/a Titulacio de Grau
- SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABEL
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- CUENCA BALLESTER, ANTONIO CARLOS
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
Col·laboradors/ es
- Inma Rodriguez-Ardura - Universitat Oberta de Catalunya (Barcelona).
- Eduardo William - Universidad de las Palmas de Gran Canaria.
- Marina Zanfardini - Universidad Nacional del Comahue (Argentina).
Campus de Tarongers
Edifici Departamental Oriental. Av. dels Tarongers, s/n
46022 València (València)
- BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial