UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

La pàgina Administració del curs ens permet accedir a les opcions de configuració i gestió del curs. 

  • Administració del curs
    • Edita paràmetres: ens permet editar els paràmetres d'un curs, com bé ho són les seues característiques generals (nom complet del curs, data d'inici, data de finalització), format del curs, l'aparença, l'àrea de fitxers, els grups, el seguiment de compleció, el canvi de nom de rol dels participants del curs i les etiquetes.
    • Filtres: aquesta pàgina permet activar o desactivar els filtres en una part específica del lloc. Aquests filtres revisen el text inclòs al Moodle i poden transformar-ho, convertir-ho en un enllaç o realitzar qualsevol altra acció segons el filtre.  
    • Configureu qualificacions: aquest element ens dirigeix a la configuració de qualificacions del curs. 
    • Còpia de seguretat: ens permet fer una còpia de seguretat del meta curs, dels usuaris, dels registres, dels fitxers d'usuari o dels fitxers del curs. És recomanable guardar còpies de seguretat del curs no sols al servidor, sinó també a l'ordinador local en cas d'avaria del servidor.
    • Restaura: aquest paràmetre ens permet importar el contingut desat des d'una còpia de seguretat d'un curs.
    • Importa: en cas de disposar d'una còpia de seguretat, podem pujar la còpia del curs al Moodle per a poder restaurar-ho.
    • Paperera de reciclatge: aquest paràmetre permet recuperar elements d'un curs eliminats prèviament. Si no es restauren els ítems eliminats, aquests seran suprimits permanentment després d’un període de 7 dies (o d’un temps establert per l’administrador del curs).
    • Recordatoris: aquesta característica ens possibilita configurar els recordatoris per a esdeveniments prèviament creats de curs, d'activitat i de grup; de manera que els participants siguen avisats per missatgeria per a advertir del venciment de l'esdeveniment en qüestió. 
  • Informes: ens resulta d'utlitat per tal d'oferir informació sobre els registres, l'activitat i estadístiques d'un curs, dels seus participants i de les activitats del mateix.
  • Insígnies: condecoracions que s'atorguen als participants d'un curs a l'aconseguir una sèrie d'assoliments o condicions relacionades amb la seua activitat en un curs.
  • Banc de preguntes: aquest mòdul s'empra per a crear, editar i emmagatzemar preguntes en categories per tal de facilitar la seua utilització en un curs.