UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

En primer lloc, cal assenyalar que un usuari és un participant amb permisos a l'Aula Virtual. En aquest segment podem trobar informació sobre els usuaris inscrits en un curs, com, per exemple, quins rols i quins permisos segons aquests rols poden tindre aquests.

  • Usuaris inscrits: ens proporciona un llistat dels participants del grup que inclou els seus noms, cognoms, adreça de correu electrònic de la Universitat de València, els seus rols, els seus grups (en cas que estiguen en algun), l'últim accés que han realitzat al curs i si es troben actius o no.
  • Mètodes d'inscripció: 
    • Inscripcions manuals: permet als usuaris ser inscrits manualment. Així doncs, el/la professor/a pot gestionar de manera individual o col·lectiva la inscripció al curs.
    • Accés de visitant: permet als usuaris sota el rol de "Visitant" veure els continguts d'un curs, però no els permet participar en cap activitat.
    • Autoinscripció (estudiants): permet que els usuaris s'inscriguen ells mateixos (directament o mitjançant una contrasenya); d'aquesta manera, el/la professor/a no necessita afegir als participants manualment.
  • Grups: els grups són agrupaments de participants matriculats en un mateix curs. Aquesta eina resulta molt útil com, per exemple, per a crear grups de treball col·laboratiu en un curs; o bé si desitgem generar un qüestionari (o prova), de manera que un grup tinga un qüestionari i un altre grup tinga un altre diferent.
  • Altres usuaris: aquest paràmetre ens ofereix un llistat d'usuaris no inscrits en el curs però amb rols heretats o assignats en el curs en qüestió.
  • Importar inscripcions: aquesta extensió d'importació permet importar inscripcions d'usuaris des d'un arxiu de text delimitat en el curs. No s'establiran comptes d'usuari nous, de manera que cadascun dels usuaris que apareixen en l'arxiu d'entrada han de tindre un compte configurat en el lloc.