UVocupacióFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

Curs d'Emprenedoria Creativa. 2ª edició.

2ª edició del Curs d'Emprenedoria Creativa

Període de l'esdeveniment: De 22 de juny de 2020 a 14 de juliol de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 13:30.

Lloc de realització: on-line

Descripció:

El  Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius, en col·laboració amb Santander Universitats convoca 20 beques per a realitzar el curs d'emprenedoria creativa dins del programa UVemprén CAMPUS.

El curs s'imparteix en la modalitat on-line i es celebra el 14 de juliol de 2020 de 9:30 a 13:30 i tindrà una metodologia blended, de manera que durant la sessió es combinaran la interacció amb el professor i el treball autònom dels participants.

El curs enfoca l'emprenedoria com un procés creatiu, un instint humà fonamental que tots tenim i que podem desbloquejar.

Organitza:

Campus UVemprén - Santander Universidades.

Contacta: uvempren@uv.es

Més informació: