càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra d’Estudis del Còmic participa en l’Escola d’Estiu Erasmus de Física

• 15 de juliol de 2019

Aquesta setmana s’està celebrant en la Facultat de Física del Campus de Burjassot de la UV l’Escola d’Estiu Erasmus de Física (E3F). Entre els participants es troba Álvaro M. Pons, director de la Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-UV, que ha impartit una xerrada sobre superherois i ciència.

L'Escola d'Estiu Erasmus de Física (E3F) és una activitat coordinada per la Facultat de Física de la Universitat de València, que té com a objectiu oferir una sèrie de cursos, xerrades i activitats tant lúdiques com formatives a estudiants dels graus de Física i Matemàtiques, així com a estudiants de batxillerat interessats en estudis de ciència i tecnologia. L'escola pretén cobrir diferents àrees d'estudi i interés tant pel que fa a les temàtiques (xerrades, cursos, activitats, visites a laboratoris...) com al públic a qui va dirigida (estudiants interessats en qualsevol camp de la física). El programa inclourà xerrades sobre investigació desenvolupada en la indústria.

Entre aquestes xerrades es troba la que ha impartit, hui 15 de juliol, Álvaro M. Pons, director de la Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-UV, sota el títol “La ciència dels superherois”. La conferència, celebrada en el saló d’actes Lisa Meitner de la Facultat de Física, ha mostrat com és possible divulgar la ciència a través del gènere de superherois.

L’E3F es desenvoluparà fins al pròxim dia 19 de juliol. Més informació i el programa complet en aquest enllaç.