Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

I Congrés Autonòmic i III Jornadas Experiències innovadores sobre Psicomotricitat Vivencial, Expressió Musical, Plàstica i Activitat Física a Educació Infantil

• 18 de juny de 2019

El pròxim dimecres 10 i dijous 11 de juliol del 2019, es realitzaran en la Facultat de Magisteri el "I Congrés Autonòmic i III Jornades sobre experiències innovadores sobre psicomotricitat vivencial, expressió musical, plàstica i activitat física a Educació Infantil Acostament entre les aules escolars i les universitàries". En el marc d´un project d´innovació, el Congrés-Jornada pretén apropar algunes temàtiques, continguts i accions que es desenvolupen a les aules universitàries amb un escenari quotidià de les pràctiques curriculars com les realitzades a les aules d'Educació Infantil.

Llista d'enllaços: