Experts nacionals i internacionals debaten en la Universitat sobre la situació actual de les empreses

D'esquerra a dreta, el professor  P.K. Kannan; Luis Tomás Díez; Esteban Morcillo; Trinidad Casasús i Enrique Bigné.

‘Els mercats del demà: bases per a la seua anàlisi hui’ és el títol de la XXV edició del congrés anual que organitza l'Acadèmia Europea de Direcció i Economia d'Empreses (AEDEM) en col·laboració amb la Facultat d’Economia de la Universitat de València i que, per primera vegada, se celebra a València.

Durant tres dies (entre el 8 i el 10 de juny), experts nacionals i internacionals es donen cita en la seu de la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València (ADEIT) per a debatre sobre temes relacionats amb totes les disciplines de l'empresa com el ‘management’, màrqueting, les finances, els recursos humans, la comptabilitat o la responsabilitat social corporativa, entre uns altres.

A més de professors i investigadors de diferents universitats espanyoles, participaran com a ponents en la trobada representants de diferents empreses.

Les jornades vàren ser inaugurades ahir pel rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo. Al rector l'acompanyaren a la taula pel professor P.K. Kannan; Luis Tomás Díez, vicepresident d'AEDEM; Trinidad Casasús, degana de la Facultat d'Economia de la Universitat de València; i Enrique Bigné, president del Comité Organitzador del Congrés i catedràtic de la Universitat de València.

El programa pot consultar-se clicant ací.

Last update: 8 de june de 2011 08:15.