Logo de la Universitat de València Logo del portal

Sasha (Alemanya. 2011). Cinema sobre Drets Humans. 20/06/2018. La Nau. 19.30h

Sasha (Alemanya.  2011). Cinema sobre Drets Humans. 20/06/2018. La Nau. 19.30h

Cicle de cinema sobre Drets Humans

“Sasha”.    102 min. Alemanya.  2011.
Dennis Todorovic. VO sub. al cast. NR per a menors de 18 anys.

Una família mentenegrina es veu implicada en un conflicte en el qual intervenen, d'una banda, les esperances d'una mare protectora, i de l'altra l'homofòbia del pare que creu que el seu fill Sasha té relacions amb Jiao, una jove de trets orientals. Però Sasha té posada la sua mirada en el seu professor de piano. Comèdia d'embolics intel.ligent que demostra fins a quin punt les persones necessiten visibilitzar-se.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 1 de juny de 2018.