
Hi ha dones que, amb la seua mirada, estan transformant la societat. I hi ha mirades que saben capturar aquesta transformació amb sensibilitat, força i bellesa.
La mirada de la dona en el cooperativisme és una exposició fotogràfica que ret homenatge al paper fonamental de les dones dins del moviment cooperatiu. A través de l’objectiu de quatre fotògrafes valencianes, aquesta mostra ens acosta a les històries, els gestos i les mirades de dones que construeixen, dia a dia, un model econòmic més humà, just i solidari.
Organitzada per Caixa Popular en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Publicitat i Relacions Públiques de la Comunitat Valenciana i el Vicerectorat de Cultura i Societat de la Universitat de València, l'exposició ens convida a detenir-nos, observar i reflexionar sobre com el cooperativisme amb rostre de dona va sent motor de canvi social.
A través d'imatges i històries reals, ens endinsem en un univers de compromís, feina col·lectiva i transformació social, guiat per dones que entenen el cooperativisme com un instrument per al canvi.
Rafael Pomares









