Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Alumna estudiant

L'activitat          investigadora     de l'equip          es     vertebra     des del     IULMA  (Institut  Interuniversitari   de   Llengües   Modernes  Aplicades) amb seu en la Universitat de València, al que pertanyen la majoria dels seus membres. Aquest grup de recerca està format per un equip multidisciplinari d'investigadors pertanyents a la Universitat de València (UV) i també a altres universitats espanyoles, com la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Universitat d'Alacant (UA).