Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Convocatòria d’ajudes econòmiques per a realitzar pràctiques extracurriculars

Becas Santander

Període de l'esdeveniment: De 23 de de desembre de 2019 a 1 de de març de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Càtedra de Finances Internacionals - Banc Santander

Descripció:

El 23 de desembre es va publicat en el DOGV la resolució del Vicerectorat d´Innovació i Tranferència, per la que es convoquen ajudes de la Universitat de València, a través de la Càtedra de Finances Internacionals - Banc Santander.

Estes ajudes estan destinades a la realització de pràctiques externes de l´estudiantat que curse estudis oficials en la Facultat d´Economia en el curs 2019/2020.

Es tracta de ajudes diferenciades d´acord al següent criteri:

• Pràctiques en Espanya: 300 euros/mes.
  • Pràctiques en altre país de la UE diferent a Espanya: 600 euros/mes.

Les sol·licituds es poden presentar a partir de l´endemà de la publicació de l´extracte en el DOGV fins al 1 de març de 2020, a les 14:00 hores.

Convocatòria

Organitza:

Càtedra de Finances Internacionals - Banc Santander.

Contacta: Constantino.Garcia@uv.es