Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

La transmissió de l'ètica en centres educatius. Estudi de la pel·lícula Matrix

La transmissió de l'ètica en centres educatius. Estudi de la pel·lícula Marix

Data: 11 de de febrer de 2020 de 16:00 a 20:00. Dimarts.

Lloc de realització: Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).

Descripció:

Jornades de Formació dirigides al professorat d'Economia i Economia de l'Empresa d'educació secundària.

Data i lloc de realització: dimarts 11 de febrer de 16,00 a 20.00 h en una aula del Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).

Duració: 4 hores

Professor: Alexis Bañón

Continguts:

• Què és l'ètica
  • Què és l'ètica empresarial
  • Quina importància té ensenyar ètica en els centres educatius
  • Quina metodologia seguir per a integrar l'ètica en les assignatures de secundària
  • Anàlisis d'un cas: pel·lícula Matrix.

Patrocinat per:  Càtedra d'Ètica Empresarial IECO-UV

Organitza:

Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d´Economia de la Universitat de València i Servei de Formació Permanent de la Universitat de Valencia..

Contacta: sfp-cursos@uv.es

Més informació: