Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

  • 10761: Identificar les estratègies per les quals les empreses puguen facilitar la interacció i la comunicació entre la direcció, el personal de contacte i els clients.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 14174: Conéixer la complexitat de la gestió internacional dels negocis i comprendre els factors clau de l'èxit dels projectes internacionals.
  • 14224: Conéixer i avaluar distintes aproximacions conceptuals i saber utilitzar amb destresa mètodes, tècniques i ferramentes en el context empresarial global.
  • 14225: Ser capaç de treballar en equips de manera eficaç i en situacions de diversitat i multiculturalitat.
  • 14226: Ser capaç d'identificar i analitzar informació complexa i amb incertesa.
  • 14227: Ser capaç de prendre decisions en situacions de complexitat internacional i valorar les seues conseqüències.
  • 14228: Conéixer els enfocaments teòrics i estratègics de la Direcció de Recursos Humans en un context internacional.
  • 14229: Ser capaç d'aplicar les pràctiques relacionades amb la Direcció internacional de Recursos Humans en contextos complexos i multiculturals.
  • 14433: Conéixer i avaluar les estratègies de màrqueting per a la gestió de negocis internacionals.
  • 14434: Formular decisions estratègiques i operatives de màrqueting en un context internacional.
  • 14435: Comprendre el procés de creació de valor en negocis internacionals interpretant la informació financera i gestionant el risc.
  • 14436: Analitzar els principals conceptes, estructures i tècniques de Direcció Estratègica en context internacional.
  • 14437: Aplicar i avaluar la implantació de ferramentes de Direcció Estratègica en un context de negocis internacionals.
  • 14438: Conéixer els enfocaments teòrics i ferramentes necessàries per a la planificació i presa de decisions en negocis internacionals.
  • 14439: Desenvolupar un pla de negoci internacional.
  • 18683: Identificar les fonts de dades digitals i no digitals per a la seva anàlisi.
  • 18684: Desenvolupar la capacitat d'elecció de variables d'interès, anàlisi de dades i propostes per a la presa de decisions mitjançant tècniques de mineria de dades.
  • 14441: Identificar els aspectes i implicacions per a la direcció de l'empresa de les estratègies i ferramentes de la comunicació de màrqueting.
  • 14442: Planificar i dur a terme una campanya de comunicació integrada de màrqueting que permeta assolir els objectius de màrqueting i/o generals de l'empresa.
  • 14443: Traduir en objectius operatius d'investigació un problema d'investigació de màrqueting.