Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

  • 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 14814: Ser capaços de buscar, ordenar, analitzar i sintetitzar la informació, seleccionant la que resulta pertinent per a la presa de decisions.
  • 14815: Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència.
  • 14816: Ser capaços de prendre decisions tant individuals com col · lectives en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • 14817: Tenir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produeixin en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • 14818: Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • 14820: Saber redactar i preparar presentacions per posteriorment exposar-les i defensar-les.
  • 14821: Ser capaços d'analitzar de forma crítica tant el seu treball com el del seu companys.
  • 14822: Conèixer les eines del màrqueting mix i ser capaç d'utilitzar de forma adequada a cada context.
  • 14823: Ser capaços d'establir els processos de recollida d'informació i el tipus de dades necessàries per dur a terme la planificació en màrqueting.
  • 14878: Conèixer els processos i protocols de captació d'informació necessaris per observar i analitzar de forma correcta el comportament dels consumidors.
  • 14880: Conèixer les tècniques de negociació i de parlar en públic, entre altres aspectes.
  • 14879: Ser capaços de millorar la interacció amb altres persones (equip de treball, clients, proveïdors, etc.).
  • 14881: Ser capaços d'organitzar i planificar les activitats d'un departament de màrqueting en l'àmbit empresarial.
  • 14882: Saber presentar en públic els objectius del pla de màrqueting i respondre a les crítiques d'altres, mitjançant judicis argumentats i defensar amb rigor i tolerància.
  • 15099: Ser capaços de seleccionar i desenvolupar si no n'hi ha eines d'anàlisi del mercat.
  • 15100: Escollir la tècnica d'investigació de mercats adequada al problema plantejat.
  • 15101: Dissenyar estratègies de màrqueting.
  • 15102: Ser capaços de prendre decisions, desenvolupar accions i resoldre problemes en màrqueting.
  • 15103: Dissenyar mecanismes de control sobre les decisions de màrqueting i investigació comercial i implementar possibles mesures correctores.
  • 15104: Realitzar una adequada segmentació i selecció del públic objectiu.