
Deu equips d'estudiants de Cicles Formatius de la Comunitat Valenciana, exposen dijous que ve, 16 de Maig, des de les 13 h, els seus projectes d'empresa en el “Hall” de la Facultat d’Economia de València.
Es tracta de les iniciatives que han quedat finalistes en la cinquena edició del Concurs “Projecte Empresarial en la Formació Professional”, que organitza la Facultat d’Economia.
Patrocina la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors de la Fundació Bancaixa i la Càtedra de Finances Internacionals del Banc de Santander.
Amb aquest Concurs la Facultat d´Economia de la Universitat de València, pretén: “fomentar i estimular l'activitat emprenedora entre els joves; premiar el sentit de la iniciativa i creativitat; potenciar el desenvolupament d'habilitats com l'observació, la iniciativa, l'assumpció de riscos, la presa de decisions, la resolució de conflictes, la sensibilitat social i amb el medi ambient, i el treball en equip; i establir vincles de treball i col•laboració amb els centres, professors i alumnes de Cicles Formatius”.
En la fase final competeixen una desena de projectes innovadors, presentats per equips d'estudiants que exposaran les seues idees de negoci, tant als membres del Jurado com als interessats que s'acosten per el ‘Hall’ de la Facultat d’Economia de la Universitat de València, fins a les 18h. Els projectes seleccionats han sigut desenvolupats en diferents centres docents de la Comunitat Valenciana: EE.PP San José de València; IES Ramon Muntaner de Xirivella; IES Jorge Juan de Sagunt; Escoles Professionals Luis Amigó-EPLA de Godella; IES Pere María Orts i Bosch de Benidorm; IES Honori García de Vall de Uxó i CIPFP Vicente Blasco Ibáñez de València.
El jurat, integrat per docents de la Facultat d’Economia i per membres de la Càtedra de Finances Internacionals del Banc de Santander i de la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors, valorarà: “la viabilitat del projecte; la innovació; el compromís social; i la presentació pública”. S'atorgaran tres guardons que premiaran, respectivament, a alumnes, i a professors tutors.