
Dimarts passat 25 d'octubre de 2022 la Facultat d’Economia de la Universitat de València va rebre la visita de la Responsable de Desenvolupament de Negocis a Europa Occidental de la Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Luz Barreto, amb la finalitat de presentar a l'estudiantat de tercer i quart curs del Grau en Finances i Comptabilitat (FyC) el procés per a registrar-se en ACCA i obtindre una certificació de prestigi internacional que els ajude a potenciar el seu futur professional.
A l'octubre de 2020, després de les gestions dutes a terme per la Facultat d’Economia, el Grau en Finances i Comptabilitat de la Universitat de València va ser acreditat per ACCA obtenint un total de 8 exempcions/convalidacions d'entre els 9 nivells que componen el bloc de coneixements i habilitats fonamentals.
Est un resultat molt valuós i interessant per als titulats en FyC ja que l'obtenció de la certificació internacional ACCA els permetrà ampliar la seua ocupabilitat en mercats estrangers i incrementarà el seu reconeixement tant a nivell nacional com internacional.
La taula d'exempcions del programa acreditat per ACCA pot consultar-se ací