Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

Presentació del Club de Mentors de la Facultat d’Economia

  • 6 de novembre de 2023
Image de la noticia

El 26 d'octubre de 2023, va tindre lloc la presentació del Club de Mentors de la Facultat d’Economia de la Universitat de València als aspirants a ser mentoritzats aquest curs 2023-2024.

Acompanyada pel vicedegà de Comunicació i Relacions Institucionals, Antonio Marín, i de les directores i els directors dels Màsters universitaris implicats en el programa: Màster en Creació i Gestió d'Empreses innovadores, Màster en Direcció d'Empreses-MBA, Màster en Economia, Màster en Estratègia d'Empresa, Màster en Finances Corporatives, Màster en Gestió de la Qualitat, Màster en Gestió de Negocis Internacionals-iMBA, Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats i Màster en Planificació i Gestió de Processos Empresarials, la vicedegana d'Ocupabilitat i Pràctiques Externes, Elvira Cerver, va presentar als estudiants les bondats, el compromís, els objectius, les fites i el cronograma del programa, així com el procés de postulació dels estudiants i assignació de mentors.

A continuació, María Avenza, que va estudiar en la nostra Facultat el Doble Grau en Turisme+Administració i Direcció d'Empreses (TADE) i durant el passat curs 2022-2023 el Màster en Gestió de la Qualitat, va compartir la seua experiència com mentorada ressaltant la importància de gestionar el temps de manera disciplinada per a aprofitar aquesta oportunitat, valorant i motivant als estudiants a participar en el programa.

Més informació sobre el Club de Mentors de la Facultat d'Economia: 

https://ir.uv.es/8Mo6z7M