Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Farmàcia Logo del portal

Informació General

Curs acadèmic 2021-2022

Reunió informativa (virtual) per als estudiants del Grau en Farmàcia que vulguen realitzar el Treball Fi de Grau durant el curs 2021-2022:
- Dia: 23 de març de 2021
- Hora: 12 hores

Presentació del Treball Fi de Grau

Autoproposta: El termini per a presentar una autoproposta de Treball Fi de Grau en la Secretaria del Departament corresponent és fins el 9 de juliol de 2021.

Elecció TFG.

Convocatòria per a triar tema i tutor del Treball Fi de Grau: pendet (serà a finals de setembre o principi d'octubre)

Temes ofertats pels Departaments: únicament per a estudiants que no han presentat autoproposta o estudiants repetidors sense tema i tutor assignat.

Assignació Tutor-Tema (TFG elegits)

Oferta temes lliures després de l'elecció

Curs acadèmic 2020-2021

Períodes de defensa (per a estudiants de segona matrícula): 5 de novembre de 2020, 29 de gener, 29 d'abril i 25 de juny de 2021 (aquestes dates no són definitives. Cal consultar prèviament cada convocatòria).

Convocatòria ordinària: 20 i 21 de juliol de 2021

Segona convocatòria:  nou9 de setembre de 2021

Informació del curs APRÈNTFG, que pot ser útil per a l'elaboració del treball fi de grau, ofertat pel Servei de Bibiloteques.

Documents i normativa nou

Normativa del TFG Farmàcia (actualitzat juliol 2021)

Normes de redacció i presentació del TFG Farmàcia (actualitzades juliol 2021)

Guia d'avaluació per al Tribunal (curs 2020-2021)