Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació Logo del portal

I Jornada d'Innovació Docent de la Facultat de Farmàcia

  • 21 de juliol de 2023
Image de la noticia

El 18 de juliol s'ha celebrat la I Jornada d'Innovació Docent de la Facultat de Farmàcia, amb 10 ponències d'alt nivell innovador i educatiu.

Amb un èxit d'assistència (al voltant de 60 persones, majoritàriament PDI de la nostra Facultat) i de presentació (10 comunicacions d'innovació docent), la Facultat ha celebrat per primera vegada una jornada d'innovació docent, a on els professors han pogut intercanviar les seues experiències innovadores d'educació.

La senyora Degana, Hortensia RIco ha inaugurat la jornada, conjuntament amb María José Cano, Cap d'Iniciatives del SFPIE i Javier Pereda, Vicedegà d'Innovació, Comunicació i Cultura de la Facultat de Farmàcia.

Aprofitant l'ocasió, la Dr. María José Cano ens ha presentat totes les opcions formatives i d'innovació docent que ofereix el Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa.

Es pot descarregar ací el programa de la jornada.

 

 

 

Imatges: