Acte de Graduació 2024-2025
1. Data de celebració
Dijous 27 de novembre de 2025, a les 18 hores.
2. Lloc de celebració
Sala Iturbi del Palau de la Música de València.
(Passeig de l'Albereda nº 30)
3. Requisits dels participants
ESTUDIANTS DE DOBLE GRAU EN FARMÀCIA I NHD:
Si us gradueu com a DG, els requisits son:
"Haver finalitzat estudis conduents a l'obtenció dels títols de graduat o graduada en Farmàcia i en Nutrició Humana i Dietètica de la Facultat de Farmàcia en el curs acadèmic 2024-2025 o a falta del Treball de Fi de Grau, les Pràctiques Externes i una assignatura anual o tres semestrals".
ÉS A DIR, TINDRE CINQUÉ DE DOBLE GRAU NET I US PERMETEM GRADUAR-VOS COM A DG FALTANT-VOS TOT SISÉ.
ESTUDIANTS DE QUALSEVOL DELS GRAUS DE LA FACULTAT DE FARMÀCIA:
"Haver finalitzat estudis conduents a l'obtenció del títol de graduat o graduada en qualsevol dels Graus que s'imparteixen en la Facultat de Farmàcia en el curs acadèmic 2024-2025 o a falta del Treball de Fi de Grau, les Pràctiques Externes i una assignatura anual o dos semestrals".
La comprobació d'aquestos requisitis es farà en data 16 d'octubre de 2025
4. Termini d'inscripció
De l'1 de setembre fins al 15 d'octubre de 2025 ambdós inclosos.
5. Aportació del graduat o graduada
Davant les reduccions econòmiques i donada la importància que per al centre té mantenir la celebració de l'acte, la Comissió de graduació va aprovar una contribució a les despeses de 30€ per graduat o graduada, que complemente l'aportació que realitza la Facultad.
6. Procediment d'inscripció
Els estudiants interessats emplenaran la sol·licitud d'inscripció i juntament amb el justificant d'ingrés bancari de la quota d'inscripció, es remetrà per correu electrònic a la següent adreça: graduacion.farmacia@uv.es, que contestarà confirmant la recepció del correu.
7. Retirada d'entrades
a. És necessària l'entrada física per accedir al Palau de la Música, tant per al graduat o graduada com per als acompanyants.
b. La recollida d'entrades per als graduats o les graduades i els seus acompanyants serà:
Del dilluns 17 al divendres 21 de novembre de 2025, ambdós inclosos.
Horari: Des de les 9 fins a les 20 hores, a la Consergeria del Centre.
c. Les entrades del acompanyants no seran numerades.
d. Per a la retirada de les entrades és necessària la identificació del graduat o graduada. En cas que no pugua retirar personalment les entrades, podrà autoritzar a una tercera persona (adjuntant còpia del seu DNI i l’autorització signada).
8. Organització de l'acte
a. L'hora d'entrada al Palau de la Música per als estudiants que es graduen serà a les 16.30 hores per la porta del Passeig de l'Albereda, 30.
b. L'hora d'entrada per als acompanyants serà a les 17.30 hores per la mateixa porta del Passeig de l'Albereda,30.
c. L'acte començarà a les 18 hores.
d. La durada aproximada de l'Acte serà de 2 hores.
Important: Tota la informació relativa a l'acte de graduació i les seues possibles modificacions, es comunicarà a través de la pàgina web del Centre, en l'apartat Acte de Graduació, per la qual cosa es recomana es consulte periòdicament.