La Universitat de València ha obert la convocatòria d'ajudes Erasmus+ de la Unió Europea per promocionar la mobilitat amb fins formatius del personal d'administració i serveis.
Informació general del programa
L'acció ofereix al Personal d'Administració i Serveis la possibilitat d'aprendre de les experiències i de les bones pràctiques d'altres universitats europees a través del finançament d'estades formatives, millorant així les seues aptituds per a desenvolupar més eficientment les seues tasques als seus llocs del treball.
Convocatòria curs 2024-2025
- Resolució i bases (Annex I) de la convocatòria del Vicerector d'Internacionalització i Multilingüisme
- Preguntes freqüents
1. Sol·licitud:
La sol·licitud i la resta de documentació requerida es presentarà a través del formulari on-line Seu Electrònica. En cas de requerir-la, el manual d'ajuda es troba disponible en angela.
El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins el 30 de juny de 2025 o fins que s'exhaurisquen les places disponibles.
Imotion, web que centralitza la informació sobre setmanes internacionals realitzades en diferents universitats europees.
A la sol·licitud s'ha d'adjuntar:
- Annex II: Acord de Mobilitat per a la formació, degudament emplenat i signat
- l'acreditació del requisit lingüístic (B1 de l'idioma en el qual es desenvolupe l'activitat programada o carta de la universitat de destinació).
Si la sol·licitud compleix els requisits, es notificarà el nomenament o concessió a través de Seu Electrònica
2. Documentació prèvia a l'estada:
Una vegada adjudicada l'ajuda i prèviament a la realització de l'estada, ha d'aportar-se:
- Conveni de Subvenció amb la signatura, preferiblement electrònica, de la persona sol·licitant
- Ordre de Comissió de Servei (document nou des de l'entrada en vigor de la IUV 8/2023) amb la signatura, preferiblement electrònica, de la persona sol·licitant i de la persona responsable que autoritza l'estada.
Aquests documents s'han d'annexar al mateix tramit que ja teniu obert a la Seu Electrònica (>> accions >> annexar)
Si no es disposa de signatura electrònica, haurà de remetre posteriorment l'original per correu intern de la Universitat al Servei de Relacions Internacionals al Palau de Cerveró.
3. Documentació final:
Una vegada finalitzada l'estada, s'haurà d'annexar:
- Annex IV: Certificat d'Estada, expedit per la persona responsable de la universitat de destí, signat en data igual o posterior a l'últim dia de l'activitat formativa.
- Annex V: memòria de despeses de transport, acompanyada dels bitllets o tíckets corresponents. Calculador de distàncies de la Unió Europea
Aquests documents s'han d'annexar al mateix tramit que ja teniu obert a la Seu Electrònica (>> accions >> annexar)
4. Una vegada entregada la documentació justificativa, rebrà en el seu correu electrònic una invitació per a accedir a l'enllaç del Qüestionari UE (EU Survey). Haurà d'emplenar-ho i remetre-ho online en el termini de 30 dies des de la seua recepció.
Finalment, rebrà una notificació per a descarregar des la Seu Electrònica un Certificat que acredite l'estada realitzada.
Convocatòria curs 2023-2024
- Resolució i bases (Anexo I) de la convocatòria del Vicerector d'Internacionalització i Multilingüisme
- Preguntes freqüents
1. Sol·licituds:
La sol·licitud i la resta de documentació requerida es presentarà a través del formulari on-line Seu Electrònica. En cas de requerir-la, el manual d'ajuda es troba disponible en angela.
El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins el 30 de juny de 2024 o fins que s'exhaurisquen les places disponibles.
Imotion, web que centralitza la informació sobre setmanes internacionals realitzades en diferents universitats europees.
A la sol·licitud s'ha d'adjuntar:
- Annex II: acord de mobilitat per a la formació, escanejat i degudament emplenat i signat
- l'acreditació del requisit lingüístic (B1 d'anglés o de l'idioma en el qual es desenvolupe l'activitat programada).
Si la sol·licitud compleix els requisits, es notificarà el nomenament o concessió a través de Seu Electrònica
2. Documentació prèvia a l'estada:
Una vegada adjudicada l'ajuda i prèviament a la realització de l'estada, ha d'aportar-se el Conveni de Subvenció amb la signatura, preferiblement electrònica, de la persona sol·licitant i la Ordre de Comissió de Servei (document nou des de l'entrada en vigor de la IUV 8/2023) amb la signatura, preferiblement electrònica, de la persona sol·licitant i de la persona responsable que autoritza l'estada.
Aquests documents es podràn annexar al mateix tramit que ja teniu obert a la Seu Electrònica (>> accions >> annexar)
- Annex III: conveni de subvenció
- NOVETAT: Ordre de Comissió de Servei autoritzant l'estada
Si no es disposa de signatura electrònica, deurà remetre posteriorment l'original per correu intern de la Universitat al Servei de Relacions Internacionals al Palau de Cerveró.
3. Documentació final:
Una vegada finalitzada l'estada, s'haurà d'aportar:
- Annex IV: certificat d'estada, expedit per la persona responsable de la universitat de destí, signat en data igual o posterior a l'últim dia de l'activitat formativa. Aquests documents s'annexaran al mateix tràmit que ja teniu encetat a la Seu Electrònica (>> accions >> annexar)
- Annex V: memòria de despeses de transport, acompanyada dels bitllets o tíckets corresponents.
A més, rebrà el Qüestionari UE (EU Survey) en la seua adreça de correu electrònic. Haurà d'emplenar-ho i remetre-ho en línia en el termini de 30 dies des de la seua recepció.