Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Llista de Vídeos

Dins de la jornada COMUNICAR I MARCAR LA DIFERÈNCIA, on la professora Joana Gallego (UAB) va donar la conferència "Mitjans de comunicació: Un motor o un obstacle per a la igualtat?", les alumes del grau de Periodisme Sara Chaparro i Cristina Domènech li fan una interessant entrevista.
Elena, estudianta de la Universitat de València, mostra com és la seua habitació a mode de pista per a que els espectadors puguen endevinar què és el que estudia.
Aitana, estudianta de la Universitat de València, ens ensenya la seua habitació i ens dóna pistes per a que puguem endevinar què estudia en aquest nou capítol d'Endevina'm.
Conferència a càrrec del Prof. Dr. Andreas Brunold de la Universtitat d'Ausburg impartida a la Sala de Graus Enric Valor el 14 de desembre de 2017, organitzada pel Departament de Filologia Anglesa i Alemanya en la Fac. de Filologia, Traducció i Comunicació UV.
Aquest congrés pretén servir de plataforma des de la qual visibilizar, reflexionar i fins i tot denunciar aquelles conductes censores (o autocensores) que, independentment que sorgisquen en el si d'un estat democràtic o no, se segueixen produint en ple segle XXI en l'àmbit de la traducció.
Inauguren la jornada dedicada a la literatura i cultura italiana contemporània: l'obra de l'escriptor Umberto Eco, el degà de la facultat, Carles Padilla; el secretari del Departament de Filologia Francesa i Italiana, Andrea Bombi; i l'organitzador Juan Carlos de Miguel.
La junta directiva de l'Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes vos convida a participar en el II CIAJILLC, que en aquesta ocasió tindrà lloc a la Universitat de Lleida entre els dies 3 i 5 d'octubre.
Esteve Valls (UIC-UB) ens presenta el Seminari que ha impartit el dia 26 de març a les 15.30 hores, a l'aula 702 de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació "Dialectometria prospectiva: una aplicació als parlars de la Franja"
La Universitat de València ha participat en la 53 edició de la Fira del Llibre, on ha presentat les seues últimes novetats editorials. La Llibreria i Publicacions de la Universitat de València ha editat més de cent novetats en el present curs, que s’han presentat en esta edició de la Fira.
Sis estudiants en pràctiques ens expliquen les seues impressions sobre la nostra Facultat i la seua estada a València.
Benvinguda dels alumnes als futurs universitaris. Diferents alumnes de la Facultat ens parlen de les raons que els dugueren a triar aquest centre i les seues respectives titulacions.
La Universitat de València t'obri les seues portes. Als seus Centres descobriràs una àmplia oferta d'estudis, equipament docent d'última tecnologia, instal·lacions esportives i culturals i una completa xarxa de biblioteques. Tot el que necessites per a accedir a una formació integral que garantisca el teu futur professional.
Vídeo promocional de l'OPAL de les eixides professionals de les diferents carreres que es poden estudiar a la Universitat de València. Inclou les àrees: ciències bàsiques, ciències socials, comunicació, economia, educació, filologia i traducció, humanitats, jurídica, salut i tècnica.
Vídeo de presentació de Campus Habitat5U elaborat per a la consecució del segell de Campus d'Excel·lència
Vídeo institucional de la Universitat de València