Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

TRÁMITS I PROCEDIMENTS A LA SECRETARIA DE FFTIC 

Horari d'agost 2021: La secretaria de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (FFTIC) romandrà tancada durant el període comprés des del 2 fins al 29 d'agost de 2021 (ambdós inclosos). Durant aquest període no podrem respondre a correus electrònics o trucades telefòniques. Disculpeu les molèsties.​

Per a consultes i, utilitzant únicament, el vostre correu @alumni.uv.es, podeu dirigir-vos en funció de la gestió a les següents adreces electròniques. Si necessiteu acudir a la Secretaria heu de sol·licitar CITA PRÈVIA.

PROCEDIMENTS ESPECÍFICS:  
Informació general fftic@uv.es
Certificat electrònic (ACCV) cefftic@uv.es
Registre auxiliar n.21 cefftic@uv.es
Títols titolsfftic@uv.es
Certificats certisfftic@uv.es
Mobilitat oreip@uv.es
Pràctiques Externes oreip@uv.es
Reconeixements de crèdits fftic@uv.es
Rebuts i Taxes taxesfftic@uv.es
Trasllat d'expedient titolsfftic@uv.es
Treball Fí de Grau (TFG) tfgfftic@uv.es
Treball Fí de Màster (TFM) tfmfftic@uv.es
Doctorat doctoratfftic@uv.es
Informació general  Per a qualsevol consulta i/o tràmit administratiu, l'estudiantat ha de presentar el seu document nacional d'identitat (DNI) o passaport. Es pot autoritzar utilitzant el seguent model d'autorització. Per qualsevol petició fora dels tràmits amb instància específica es pot fer ús d'aquesta instància . Determinats procediments administratius s'han d'iniciar amb sol·licitud específica. La Universitat de València posa a la disposició de tot l'estudiantat la Seu Electrònica ENTREU  a través de la qual es pot accedir a informació, serveis i tràmits electrònics de l'Administració de la UV. Així mateix, la Secretaria Virtual ofereix una àmplia oferta de serveis d'informació als diferents col·lectius d'usuaris de la Universitat de València: secvirtual.uv.es