Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

ATENCIÓ TELEMÀTICA DELS TRÁMITS I PROCEDIMENTS DE LA SECRETARIA DE FFTIC

Davant la situació d'alarma generada per l'evolució del COVID-19, la Facultat romandrà tancada fins a que hi hagen noves instruccions l'atenció al públic dels serveis administratius de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació es prestarà única i exclusivament per mitjans telemàtics:

Tràmits de Secretaria de la FFTIC

Us atendrem de manera personalitzada, com sempre, a través dels nostres correus electrònics. Des d'ací resoldrem els vostres dubtes i inquietuds de la forma més ràpida, directa i eficient. Per a això, comptem amb les següents adreces electròniques a les quals podeu dirigir-vos en funció del que vulgueu consultar:

• Mitjançant la seu electrònica de la Universitat de València, en aquells procediments que estan implantats, https://entreu.uv.es , o bé,
  • Secretaria: fftic@uv.es
  • Programes internacionals- OREIP: oreip@uv.es
  • Institucional: fac.filologia@uv.es

Informació general per a sol.licitar

Per a qualsevol consulta i/o tràmit administratiu, l'estudiantat ha de presentar el seu document nacional d'identitat (DNI) o passaport. Es pot autoritzar utilitzant el seguent model d'autorització .

Per qualsevol petició fora dels tràmits amb instància específica es pot fer ús d'aquesta instància .

Determinats procediments administratius s'han d'iniciar amb sol·licitud específica.

Gestions Administratives electròniques

La Universitat de València posa a la disposició de tot l'estudiantat la Seu Electrònica ENTREU  a través de la qual es pot accedir a informació, serveis i tràmits electrònics de l'Administració de la UV. Els tràmits es poden realitzar des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, evitant els desplaçament a les dependències de la Universitat.

Així mateix, la Secretaria Virtual ofereix una àmplia oferta de serveis d'informació als diferents col·lectius d'usuaris de la Universitat de València: secvirtual.uv.es