Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

TRÁMITS I PROCEDIMENTS DE LA SECRETARIA DE FFTIC

Davant la situació  COVID-19, la Secretaria de la Facultat té instruccions d'atendre, amb caràcter general, telemàticament i, exclusivament, es pot acudir a les gestions presencials amb CITA PRÈVIA. als casos imprescindibles.

Mitjançant la seu electrònica de la Universitat de València, en aquells procediments que estan implantats, https://entreu.uv.es , o bé, fent ús de les següents adreces electròniques a les quals podeu dirigir-vos en funció de la gestió: 

PROCEDIMENTS ESPECÍFICS DE LA SECRETARIA 

CORREU ELECTRÒNIC

  • CERTIFICATS

certisfftic@uv.es

  • REBUTS I TAXES   

taxesfftic@uv.es

  • TFG

tfgfftic@uv.es

  • TFM

tfmfftic@uv.es

  • TÍTOLS 

titolsfftic@uv.es

  • RECONEIXEMENTS, GESTIONS MATRÍCULA 

(altres  no contemplats al llistat)

fftic@uv.es

  • MOBILITAT I PRÀCTIQUES EXTERNES

oreip@uv.es

Informació general 

Per a qualsevol consulta i/o tràmit administratiu, l'estudiantat ha de presentar el seu document nacional d'identitat (DNI) o passaport. Es pot autoritzar utilitzant el seguent model d'autorització . Per qualsevol petició fora dels tràmits amb instància específica es pot fer ús d'aquesta instància . Determinats procediments administratius s'han d'iniciar amb sol·licitud específica. 

Gestions Administratives electròniques:

La Universitat de València posa a la disposició de tot l'estudiantat la Seu Electrònica ENTREU  a través de la qual es pot accedir a informació, serveis i tràmits electrònics de l'Administració de la UV. Així mateix, la Secretaria Virtual ofereix una àmplia oferta de serveis d'informació als diferents col·lectius d'usuaris de la Universitat de València: secvirtual.uv.es