Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Redisseny del web de la Facultat

  • 3 de desembre de 2018
Image de la noticia

La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació estrena redisseny del web amb noves seccions i continguts.

La Unitat Web i Màrqueting de la Universitat ha dut a terme en els darrers mesos el redisseny de la pàgina web de la Facultat, dins del procés de renovació de les diferents pàgines corporatives de la institució. El nou disseny, que estarà obert a ajustaments en les pròximes setmanes per tal d’optimitzar la seua funcionalitat, inclou noves seccions que pretenen visibilitzar tant la tasca docent i investigadora com l’opinió de l’estudiantat.

Entre les novetats del web s’inclou, en la part central, informació específica tant de recerca (OFI, Oficina de Foment de la Investigació), com d’internacionalització (OREIP, Oficina de Relacions Internacionals), cultura, igualtat i polítiques inclusives (CIPI) o comunicació i participació. En els bàners ubicats en la franja dreta es manté l’accés a la informació bàsica de graus –la imatge visual dels quals també s’ha actualitzat–, màsters i doctorats, a més dels horaris i dates d’exàmens, la presentació del treball de fi de grau o de les pràctiques externes. Els tràmits de secretaria i la secció específica de l’Assemblea de Representants d’Estudiants (ADR) se situen en aquesta àrea.

L’apartat OFI incorpora els diferents grups de recerca constituïts al si de la Facultat, així com accés a les publicacions editades des del centre. D’altra banda, integra els accessos a  webs de reconeixement de la investigació i acreditació a figures docents. En la secció Comunica i Participa es detallen els requisits per a la publicació de novetats al web o en les pantalles, així com per a donar difusió a les activitats organitzades al centre. Des d’ella es pot accedir també als programes de Ràdiofiltracom i a les gravacions audiovisuals d’actes i conferències que, d’altra banda, comptaran amb una secció específica de vídeos –en la part més baixa del web– on es mostraran els més destacats.

El disseny ofereix els avantatges que suposa el nou format de l'agenda institucional. Com s’ha informat aquesta setmana, permetrà donar més visibilitat als congressos i activitats culturals que es desenvolupen a la Facultat.

La secció de ‘Blogs’ s’estrena amb articles de les guanyadores i guanyadors dels Premis Extraordinaris de Doctorat de l’última edició, corresponents a les tesis presentades el curs 2016/17. En ella s’aniran incorporant investigacions rellevants que docents i investigadors vulguen difondre. Per la seua banda, la nova secció ‘Opinions dels estudiants’ dóna veu a les experiències d’alumnat dels diferents graus.

Les xarxes socials tenen una presència important en el nou redisseny, per tal de ser un canal de comunicació per a la comunitat d’alumnes, PDI i PAS que integra la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. Si encara no ens seguiu, podeu fer-ho a través de Facebook (Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació UVEG), Twitter (@FILTRADCOMUV), Instagram (@filtradcom) o Youtube (Facultat de Filologia Traducció i Comunicació Universitat de València).