Horari d’Assistència en Matèria de Registre i Certificat Electrónic
Dilluns, Dimecres, Dijous (Tot el dia) i Divendres.
De: 10:00 h. a: 14:00 h.
Emissió de certificats electrònics
L’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la Universitat de València ofereix a la ciutadania la possibilitat d’obtenir el certificat electrònic de l’ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana). Per a l’obtenció d’aquest certificat podeu dirigir-vos a aquesta oficina, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia i sempre dins de l’horari de l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre.
El sol·licitant ha d’identificar-se mitjançant el seu NIF, NIE o passaport espanyol, en vigor. Alternativament, si són ciutadans estrangers, han d’aportar el NIE i el seu passaport en vigor.
Informació a usuaris de com instal·lar el certificat electrònic i de com signar un document:
Gestió Integral de Serveis de Registre
El registre electrónic GEISER (Gestió Integral de Serveis de Registre) està habilitat legalment per a la presentació d’escrits dirigits per membres de la comunitat universitària a altres administracions públiques.