Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Fisioterapia

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris de la Secretaria de la Facultat de Fisioteràpia podran:

• Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
  • Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
  • Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
  • Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.

Vies de comunicació

Atenció telefònica: 96 3 98 38 55
Atenció postal: C/ Gascó Oliag, 5 46010 Valencia
Adreça electrònica: Facultat.Fisioterapia@uv.es
Atenció personal: A les dependències de la facultat en horari d’atenció de 09:00 a 14:00 h. (de dilluns a divendres) i de 16:00 a 18:00 hores (dilluns i dimarts).