Universitat de ValènciaFacultat de Geografia i Història Logo del portal

Començament de classes el dia 14 de setembre per als cursos de 2on, 3r i 4º de totes les titulacions i el 21 de setembre 1r curs de totes les titulacions de la Facultat - Indicacions bàsiques

  • 8 de setembre de 2020
Començament de classes el dia 14 de setembre per als cursos de 2on, 3r i 4º de totes les titulacions i el 21 de setembre 1r curs de totes les titulacions de la Facultat - Indicacions bàsiques

COMENÇAMENT DE CURS 2020-2021

 

INCORPORACIÓ  A LA FACULTAT

Setmana del 14 de setembre i segons horari: S'incorporen 2n, 3r i 4º de  totes les titulacions de la Facultat.

Setmana del 21 de setembre i segons horari: S’incoporan  els grups de 1r curs de totes les titulacions de la Facultat.

 

DAVANT LA NOVA  NORMALITAT

Entrem  en un cus complex, donada la situació canviant de la pandèmia del COVID-19. És per això  caldrà anar adaptant-se a aquesta situació. Sempre tenint com a objectiu l'aprenentatge i la seguretat sanitària.

Hem adaptat els espais de la Facultat a aquesta nova situació. Us preguem seguiu les instruccions d'higiene, circulació i seguretat que s'indiquen.

És de suma  importància la higiene personal.

L'ús de màscares és obligatori en tots els espais de la Universitat.

 Heu de llavar-vos sovint les mans.

Suprimir contactes personals: abraçades, donar-vos la mà i altres en aquest moment poden ser la via dels contagis.

Els espais  tenen un aforament determinat, tant lavabos com ascensors, sales…

Uns començareu el curs de manera presencial, altres semipresencial. Però en tot cas, la situació pot canviar segons l'evolució de la pandèmia en el nostre territori.

 

Estar atents al vostre correu de la Universitat de València,  perquè en ell rebreu instruccions respecte a la vostra incorporació a la Facultat.