En la I edició del Premi Vicent M. Rosselló i Verger, el Departament de Geografia de la Universitat de València, ha reconegut la tasca informativa i l’actuació com a servei públic durant la DANA del darrer mes d’octubre.
Aquest dimarts 17 de juny, la Sala Palmireno de la Facultat de Geografia i Història ha acollit l’acte de lliurament de la primera edició del Premi Vicent M. Rosselló i Verger que organitza el Departament de Geografia de la Universitat de València i que té com objectiu reconèixer la contribució al creixement, interpretació i divulgació de la geografia, tant en l’àmbit acadèmic com en la societat en general.
Els primers guardonats han sigut els serveis informatius d’À Punt. Un guardó que reconeix la tasca informativa i com a servei públic realitzada durant la DANA que va copejar durament el territori valencià.
Vicente Ordez, president de la Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana; i Iván Esteve, director d’informatius durant la DANA van rebre el premi de la mà de M. Vicenta Mestre, rectora de la Universitat de València; i de Ana Camarassa, catedràtica de Geografia Física.
Tot seguit, la catedràtica emèrita Francisca Segura, va pronunciar la laudatio al prof. Vicent Rosselló. A continuació, Iván Esteve, va prendre la paraula per narrar com van ser aquelles hores i dies al servei d’informatiu de la radio televisió pública valenciana.