Logo de la Universitat de València Logo Gerència Logo del portal

Circular de la Gerència de la UV sobre l'adquisició d'equipament informàtic en el context de les inundacions

  • 11 de novembre de 2024
Unes mans teclegen un ordinador portàtil.

En relació amb les previsions dels apartats 2.5 i 2.6 de la Instrucció sobre mesures per les inundacions a la província de València (9/2024), que estableixen que ,el PDI, PTGAS i PI podrà traslladar temporalment al seu domicili els equips informàtics de la UV necessaris per al treball a distància o el teletreball, prèvia comunicació a les persones superiors jeràrquiques, i fixa les condicions per al préstec de material informàtic, la Gerència de la UV, després de les consultes rebudes de diferents estructures (centres, departaments, instituts, serveis i altres unitats), ha concretat a través de la circular CIUV 2/2024 els procediments per a fer efectius el trasllat i préstec d'equips informàtics.

La Gerència insta les autoritats acadèmiques (òrgans de contractació per delegació de la rectora) i els i les responsables administratives a seguir les següents directrius: 

  • Les peticions podran rebre's tant de manera directa de les persones afectades com a través del formulari habilitat en la pàgina web institucional. En aquest cas serà remés a la persona responsable tan prompte com siga rebut i processat el tiquet corresponent.
  • Les peticions de nou equipament informàtic del personal adscrit a les estructures, tant PDI com PTGAS, hauran de ser avaluades per les responsables acadèmiques i administratives de cada estructura.
  • Sempre que les peticions siguen considerades necessàries per a facilitar la continuïtat del treball a distància o el teletreball, s'ordenarà a la unitat de gestió econòmica encarregada perquè procedisca a l'adquisició amb càrrec a l'orgànica de funcionament ordinari de l’estructura i posterior lliurament a la persona sol·licitant.
  • En el cas de les sol·licituds de mòdem wifi o altres sistemes de connectivitat, sempre que l'adquisició es considere adequada i necessària per a facilitar la continuïtat del treball a distància o el teletreball, es tramitarà la petició a través del sistema de gestió de telefonia.
  • Totes les adquisicions necessàries hauran d'atindre's rigorosament a les previsions contingudes en la Instrucció sobre el règim i la tramitació dels contractes menors (1/2024) i la Instrucció sobre les operacions de tancament de la comptabilitat de l'exercici 2024 (5/2024).