Concurs de la Facultat de Ciències Socials dirigit a estudiants i estudiantes de 4t curs d'ESO, Batxillerats i Cicles Formatius Superiors.
El passat divendres, dia 18 de maig, tingué lloc el lliurament del IV Premi Comprendre la Societat amb Ciències Socials, en les modalitats de Treball Social i Serveis Socials, Sociologia i Relacions Laborals i Recursos Humans, que reconeix treballs elaborats per estudiantat de tercer d'ESO o de Batxillerat, en cadascun d'aquests tres àmbits de les Ciències Socials.
En la modalitat de Treball Social va ser premiat el treball "Conjugando pueblo gitano y pueblo inmigrante", presentat per un equip de l'IES Serra Perenxisa. En la modalitat de Sociologia va ser guardonat el treball "Proyecto de prevención para mujeres sobre conductas abusivas y reducción de riesgos, en relación al consumo de drogas y las prácticas de riesgo sexuales, en el contexto de ocio nocturno", elaborat per un equip de l'IES Jordi de Sant Jordi. Finalment, el premi en la modalitat de Relacions Laborals de Recursos Humans va recaure en el projecte "La pobresa invisible", d'un equip de l'Escola Les Carolines.
També es van lliurar diplomes de participació a equips finalistes amb els projectes "Sexualidad en mujeres con diversidad funcional" (IES Jordi de Sant Jordi), "Convivir más que vivir. Una mirada coeducativa" (IES Balears) i "Conciliamos y también educamos" (IES Jordi de Sant Jordi).
Els guardons van ser lliurats per Ernest Cano Cano (Vice-rector de Professorat de la Universitat de València), Albert Moncusí Ferré (Degà de la Facultat de Ciències Socials), Trinitat Gregori Monzó (Vice-degana de Mobilitat i de Grau en Treball Social), Celia Fernádez Prats (Vice-degana d'Estudis i de Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans) i José Beltrán Llavador (President de l'Associació Valenciana de Sociologia).