El registre de les tutories presencials mitjançant l'aplicació GDI es farà a partir del segon quatrimestre del curs 2011/2012 (1 de febrer de 2012). Però només les tutories presencials o "de despatx", no les virtuals.
L'aplicació GDI visualitza les tutories a la reixeta horaria de la mateixa manera que mostra les activitats docents encara que de color diferent (groc clariu com es pot vore a la imatge de baix).
La càrrega de les tutories (horaris) i el seguiment del compliment és funció dels departaments. Existiran gestors de tutories per departament a l'aplicació GDI, a aquest gestor haurem de remitir qualsevol incidència relacionada amb les tutories.
Normativa
A la web del Servei de RRHH PDI es pot trobar normativa i instruccions de funcionament sobre el registre de les tutories o accedint directament als següents enllaços:
- Instruccions sobre la gestió de la dedicació docent mitjançant l'aplicació informàtica de registre de la docència i les tutories (GDI)(1)
- Acord sobre la implantació de tutories virtuals i gestió de la dedicació docent del personal docent i investigador de la Universitat de València(2)
Funcions disponibles sobre les tutories
Les següents funcionalitats són idèntiques a les activitats docents.
- Signar les tutories. (Es signen el dia que s'imparteixen i en la mateixa franja horària que les activitats docents)
- Recuperar les tutories.
- Revocar les tutories.
Es poden substituir les tutories?
Sí, com explica la normativa (1), encara que a GDI no hi ha que registrar res perque les substitucions es realitzen a l'horari del professor que les assumeix.
¿Qui resol una incidència a les meues tutories i gestiona la definició dels horaris?
Existeix un gestor per tutories que s'encarrega d'aquestos assumptes, normalment serà algú del teu departament. Per a dirigir-te a ell s'ha implementat una nova funció anomenada 'Correu al meu gestor de tutories'. Des d'allí podras enviar un correu al teu gestor de tutories.