Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Ciències Odontològiques Logo del portal

• Classe

• ¡Feliz Día Europeo de la Periodoncia!

12 de de maig de 2016

La Federación Europea de Periodoncia, celebra este 12 de mayo, el Día Europeo de la Periodoncia, por tercer año consecutivo. Al mismo tiempo, la SEPA organiza su encuentro anual número 50.

• Llepolies per a combatre les càries

22 de d’abril de 2016

Les càries són una de les causes més freqüents per a visitar als dentistes, sobretot quan som xiquets, quan el desig de consumir sucre és encara més imperant. Ara, un equip de recerca ha aconseguit una manera de combatre aquest problema amb la creació d'una llepolia capaç de combatre els bacteris.