Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

Blog

• Quines assignatures cursaré en el Màster Oficial en Continguts i Formats Audiovisuals?

1 de de febrer de 2016

El mòdul de Planificació de continguts i formats audiovisuals consta de 36 crèdits ETCS i abasta les assignatures de ‘Ciutadania i polítiques de comunicació’, ‘Estratègies de programació i màrqueting’, ‘Ideació i guionaje’, ‘Anàlisi de formats mediàtics’, ‘Realització i edició de projectes’ i ‘Gestió comunicativa en el panorama audiovisual’.

• Sortides professionals del Máster

14 de de gener de 2016

El Màster Oficial en Continguts i Formats Audiovisuals forma als seus estudiants en els nous perfils audiovisuals sorgits després de la digitalització de la indústria audiovisual. En aquest post us descrivim un dels perfils que més rellevància té dins del nou paradigma audiovisual, el professional transmedia.