Logo de la Universitat de València Logo del portal

More info
Mais Informaçâo

PRESENTACIÓ MÀSTER COOPERACIÓ AL DESENVOLUPAMENT

El Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament (MCAD) respon a la necessitat de les cinc universitats públiques valencianes d’oferir una formació d’alt nivell en cooperació al desenvolupament.
La complexitat i la creixent preocupació sobre les qüestions del desenvolupament i la pobresa han fet que els organismes internacionals, els estats i les entitats socials multipliquen els recursos destinats a un sector que requereix professionals qualificats amb una formació específica i interdisciplinària. En aquesta matèria, el MCAD ofereix una formació comuna en cooperació al desenvolupament i set especialitats que comprenen l’ampli espectre professional en aquest àmbit.

Le Master Universitaire en Coopération au Développement (MCAD) est la réponse des cinq universités publiques de la Communauté Valencienne à la demande d’une formation de haut niveau dans le domaine de la Coopération pour le Développement.
La complexité et l’inquiétude croissante quant aux questions relatives au développement et la pauvreté ont mené les organismes internationaux, les Etats et les entités sociales à multiplier les ressources affectées à un secteur qui demande des professionnels qualifiés avec une formation spécifique et interdisciplinaire. Au sein de cet espace, le MCAD offre une formation commune en coopération pour le développement et sept spécialités qui couvrent le large éventail professionnel de ce domaine.