.jpg)
El seminari "Tech-Economia i Consum Digital", organitzat pel Mòdul Jean Monnet PUCV i el Mòdul Jean Monnet IA i Dret Privat Europeu de la Universitat Autònoma de Xile, va reunir especialistes per a analitzar els desafiaments jurídics que plantegen la tecnologia, la intel·ligència artificial i el consum digital.
Sota l'organització del Mòdul Jean Monnet PUCV i del Mòdul Jean Monnet IA i Dret Privat Europeu de la Universitat Autònoma de Xile, es va celebrar el seminari "Tech-Economia i Consum Digital", una jornada que va permetre reflexionar sobre els desafiaments que plantegen la tecnologia, la intel·ligència artificial i el consum digital en l'àmbit jurídic.
Durant la jornada, el professorat de la Universitat de València Silvia Barona i Carlos Esplugues va compartir les seues impressions sobre l'activitat i va destacar la importància de l'intercanvi acadèmic internacional i de l'anàlisi dels reptes que la transformació digital planteja per al Dret.
Els testimonis d'ambdós professors, juntament amb alguns dels moments més destacats del seminari, es poden veure en el reel publicat a Instagram.








