Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Estudis Hispànics Avançats: Aplicacions i Investigació Logo del portal

• Estudiants del màster

• Beta

VI Congrés Internacional per a Joves Doctors en Hispanisme

2 de de juny de 2016

L'Associació de Joves Doctors en Hispanisme BETA organitza el seu sisè congrés anual en la Universitat de Granada, amb la participació de professors i antics alumnes del Màster Universitari en Estudis Hispànics Avançats.

• AJL

¿Joven y lingüista? ¿Conoces la AJL?

27 de de maig de 2016

La Asociación de Jóvenes Lingüistas agrupa a alumnos y becarios pre-doctorales del estudio del lenguaje interesados en seguir la carrera investigadora y conocer el funcionamiento del mundo científico.