Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

Responsables de les pràctiques

• Adela García Valle (Prácticas De Lengua)
  • Ricardo Rodrigo Mancho (Prácticas De Literatura Y Teatro)

Objectiu

Aconseguir que els titulats en formació del Màster exercisquen un treball professional supervisat en alguns dels àmbits dels estudis hispànics a una determinada empresa o entitat.

Duració i Període

135 hores entre febrer i maig

Relació Estudiant, Empresa i Universitat

No s'estableix relació laboral amb l'estudiant, formalitzant la relació mitjançant un conveni de cooperació educativa amb la Universitat de València, baix l'empar del Reial decret 1845/94 de 9 de setembre, pel qual s'actualitza el Reial Decret 1497/81 de 19 de juny i de la normativa de pràctiques formatives externes de la Universitat de València.

Descripció

Vegeu la corresponent guia docent que figura en l'apartat Pla d'Estudis d'aquesta pàgina web.