Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Estudis Hispànics Avançats: Aplicacions i Investigació Logo del portal

.

Conferències de Fran Garcerá i Nuria Álvarez
13/10/21

"Docència i compromís social Carmen Conde durant la II República espanyola" Ponent: Fran Garcerá, investigador del Patronat Carmen Conde-Antonio Oliver - "La representació de la dona de classe popular en la Guerra Civil des de la producció literària de Dones Lliures" Ponent: Nuria Álvarez,...

07/10/21

El próximo día 14, a las 17 horas, tendrá lugar en el Salón de Grados de la Facultat de Filologia, TiC la conferencia del Prof. Daniel Link (UBA-UNTREF) “Gestos ritualizados masculinos. Por una arqueología” en el Máster y Doctorado en Estudios Hispánicos Avanzados.

Nom:
Correu:
País:
Telèfon:
Comentaris:

Destaquem

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa